21 stycznia w Warszawie Koalicja na Rzecz Ocalenia Polskiej Szkoły organizuje pikietę, aby „powitać” ministrów edukacji krajów UE. Wydarzenie zaplanowano na godzinę 12.
,,Spotykamy się 21 stycznia 2025 r. przed bramą Cytadeli Warszawskiej przy ul. J. Jeziorańskiego 4, aby o 12.00 „powitać” ministrów edukacji krajów UE i wyrazić naszą niezgodę na globalne plany niszczenia oświaty. Przedstawiciele Koalicji na Rzecz Ocalenia Polskiej Szkoły przedstawią w języku polskim i angielskim odezwę skierowaną do ministrów edukacji oraz zapoznają opinię publiczną z kluczowymi zagrożeniami w oświacie” – piszą organizatorzy
Rząd Tuska przyspiesza dewastację polskiej szkoły❗️ 21.01 debata w cytadeli warszawskiej zagranicznych ministrów i likwidator polskiej ed. Nowackiej o Europejskim Obszarze Ed. – inkluzji migrantów, ideologii lewackiej zamiast wiedzy, deprawacji permisywną ed. seks. Zaprotestuj👇 pic.twitter.com/uMvlHCH4i0
мега зеркаломега зеркало— Barbara Nowak (@Br_Nowak) January 19, 2025
Destrukcja w edukacji jest dokonywana przez ideologiczną edukację włączającą oraz wdrażanie permisywnej edukacji seksualnej (między innymi poprzez przedmiot „edukacja zdrowotna”). Celem jest pozbawienie suwerenności narodowych systemów oświaty i stworzenie Europejskiego Obszaru Edukacji w ramach UE.
Minister edukacji Barbara Nowacka mówiła podczas swoich wystąpień, że polska prezydencja w Radzie UE będzie kolejnym krokiem w kierunku Europejskiego Obszaru Edukacji z jego ideologicznymi założeniami: edukacją włączającą i formowaniem unijczyków. Zapowiadała, że „jednym z naszych priorytetów jest edukacja włączająca […]. Polska prezydencja będzie pracować nad tym, by młodzi ludzie mieli jak największe zaufanie do projektu, jakim jest Unia Europejska”.
Nieformalne spotkanie ministrów edukacji, które odbędzie się 21.01-22.01.2025 r. w siedzibie Muzeum Wojska Polskiego (Cytadela Warszawska), ma być w całości poświęcone edukacji włączającej.
Edukacja włączająca ma docelowo zrewolucjonizować całą oświatę i stanowi poważne zagrożenie narodowej suwerenności. Tematyka związana z edukacją włączającą jest mało znana opinii publicznej i przedstawiana bywa wyłącznie w samych superlatywach, jako „włączenie” uczniów niepełnosprawnych. Tymczasem jest to ideologiczny projekt inkluzji rozmaitych grup społecznych, w tym rzesz migrantów, i przebudowy całych społeczeństw na „włączające”.
Spotkania ministrów w dniach 21-22.01 będą miały istotny wpływ na dalsze losy edukacji w UE, a tym samym w Polsce, co budzi uzasadnione obawy opinii społecznej.
dorzeczy