Poczta Polska zacieśnia współpracę z Temu, najpopularniejszą w Polsce globalną platformą handlu elektronicznego typu „direct-from-factory” – czytamy w oficjalnym komunikacie Poczty Polskiej.
Poczta Polska nawiązuje współpracę z Temu
Jak wskazała Poczta Polska, współpraca ma na celu zapewnienie zasięgu dostaw w całym kraju, oraz zwiększenie niezawodności procesu logistycznego.
Współpraca z tak dużym, globalnym graczem, jak TEMU dodatkowo umacnia naszą silną pozycję. Polacy bardzo chętnie korzystają z platform zakupowych, więc zadaniem Poczty Polskiej jest usprawnienie procesu, skracanie czasu dostaw i zapewnienie konkurencyjnych cen – stwierdził wiceprezes Poczty Polskiej Piotr Szajczyk, cytowany w komunikacie spółki
Współpraca z Temu ma zapewnić szybszą realizację zamówień i dostaw
Według komunikatu rzecznik Temu wskazał, że współpraca z Pocztą Polską ma zwiększyć możliwości realizacji zamówień w Polsce i zapewnić sprawniejszy proces dostawy.
O Temu
Temu to platforma e-commerce łącząca konsumentów z producentami, markami i partnerami biznesowymi. Działa na ponad 90 rynkach na całym świecie.
Jak czytamy w komunikacie Poczty Polskiej, zeszłej zimy Temu uruchomiło model Local-to-Local w Polsce, aby zachęcać polskie, lokalne firmy do sprzedaży na platformie. Firma dąży do tego, by 80% europejskiej sprzedaży było zaopatrywane i wysyłane z lokalnych magazynów.
Od globalnego debiutu we wrześniu 2022 r. Temu rozszerzyło swoją działalność na ponad 90 rynków na całym świecie, oferując szeroki wybór towarów w konkurencyjnych cenach. W 2024 r. Temu zostało uznane za najlepszą aplikację polecaną przez Apple i zdobyło polską nagrodę Blix za najlepszą promocję.
źródła: PAP / Poczta Polska